Bestelproces bij Charon Troost

Het plaatsen van een bestelling bij Charon Troost is eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Hieronder volgt een stap-voor-stap uitleg van het bestelproces. Voor een persoonlijke afspraak kunt u contact opnemen via het contactformulier of via WhatsApp.

Stappen van het bestelproces:

  1. Selecteer uw artikel: Klik bij het gewenste artikel op ‘In winkelwagentje’.

  2. Beheer uw winkelwagentje: In de winkelwagen kunt u het aantal exemplaren aanpassen. (De prijzen zijn inclusief BTW).

  3. Ga verder met bestellen: Klik op ‘bestellen’ (of op ‘ga verder met winkelen’ als u meer wilt toevoegen).

  4. Vul uw gegevens in: Vul al uw gegevens in en bevestig de bestelling.

  5. Betaal veilig: U wordt nu naar een beveiligde omgeving geleid om de betaling af te ronden. Dit kan via iDeal.

Als het u niet lukt om een bestelling te plaatsen, kunt u ons altijd bereiken via WhatsApp op nummer 0031-641668234 (of tijdens noodsituaties/vakanties op +31618194865) of stuur een e-mail naar info@charontroost.nl.

Betalingsmogelijkheden:

  • Online betalen: iDeal, Creditcard (Visa, Mastercard, American Express), Bancontact en KBC.
  • Op factuur: Dit is ook mogelijk; de voorwaarden vindt u in de veelgestelde vragen hieronder.
  • Ter plaatse betalen: Wanneer u ons bezoekt, kunnen wij ter plaatse een betaalverzoek sturen.

Als u heeft gekozen om te betalen op factuur, kunt u het bedrag overmaken naar ons bankrekeningnummer: NL43ingb0108841588 Vermeld bij de betaling altijd uw naam en factuurnummer. 

Retourneren en Terugbetalingen:

Als u niet tevreden bent, kunt u het product aan ons retourneren. Zodra we uw retourzending hebben verwerkt, betalen we het bedrag direct terug. Dit geldt alleen voor niet-gepersonaliseerde producten. Gepersonaliseerde producten worden eerst met u gecontroleerd op spelfouten en dergelijke.

Levering van uw bestelling:

  • Snelle levering: Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 worden geplaatst, worden meestal binnen 48 uur geleverd, mits het product op voorraad is in onze winkel. Als we het product moeten bestellen, zijn we afhankelijk van de leverancier.
  • Verzending: U ontvangt altijd een e-mail zodra uw product is verzonden.
  • Ophalen: Het is ook mogelijk om uw product op afspraak bij ons op te halen.

De meeste bestellingen worden verzonden via Post.nl, DHL of Parcels International. Indien nodig kan een product thuisbezorgd worden. Binnen een straal van 25 km rekenen wij geen toeslag; daarbuiten zullen we in overleg een prijs afspreken.

Bezorgdatum:

Ja, u kunt een gewenste bezorgdatum opgeven in de omschrijving. Wij bekijken samen met u wat mogelijk is. Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde producten langere levertijden kunnen hebben.

Feedback:

Wij vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn over de bestelwijze, het product, de communicatie en de levering. Na uw bestelling ontvangt u een e-mail met een verzoek om feedback. U bent niet verplicht om feedback te geven, maar we waarderen zowel positieve feedback als eventuele opmerkingen die ons kunnen helpen om onze service te verbeteren.